Съвети за изграждане на имидж от… Хитлер (част 1)

Влез през Facebook
Вход | Регистрация




 
Любопитно

Да ви предлагаме съвети, вдъхновени от Хитлер, звучи меко казано абсурдно и да – извратено. Но всяка монета си има две страни – лоша и добра, и двете не могат да съществуват една без друга.

Ние избираме да се опитаме да погледнем от позитивната страна на това чудовище. И тя е, че можем да научим много от начина му на популяризиране и да го използваме за по-добри цели. Нестандартен поглед, на който ни наведе една статия в сайта lifehack.bg. Решихме, че си заслужава да споделим част от нея с вас…

„Нека сега да видим един от най-странните източници на маркетингови послания и идеи - Адолф Хитлер! Какво е правил, за да го следват, харесват и купуват идеите му милиони хора:

 

1. Имайте кратко, точно и ясно послание

Може да не сте съгласни с посланията на нацистите (като мен), но те никога не са се клатели и колебаели в своята позиция, вярване и мнение! Никога не са се пречупвали в своите вярвания и послания. Те ги заявяват директно, с увереност и по всеки възможен начин. Вие трябва да правите същото и с вашата марка.

 

2. Разпространение на идеята от уста на уста - от вашето племе, хората, които ви следват

Разпространението на идеи от уста на уста е душата на социалния маркетинг. Хитлер е ръководил цялата си армия от безскрупулни гадни копелета като е говорил на колкото се може повече хора за идеята. Набивал им е в главите своите вярвания и НЕ е позволил нито за миг това да излезе от съзнанието им. Благодарение на това, всички са знаели и не са забравяли какви са им целите тъй като той успешно ги е внесъл в умовете на всеки един от тях.

Съберете своето племе от хора и разпространявайте редовно съобщения с вашето послание чрез социалните медии, например, където има милиони хора. Водете разговори всеки ден с колкото се може повече хора! Нека идеята ви бъде като вирус и дано да няма нищо общо с нацизма.

 

3. Силата на числата

Мислите ли че Хитлер е бил в състояние да прави това, което е искал ако имаше само половината от хората, стоящи зад него и неговото послание? Дълбоко се съмнявам! Вашата мрежа е нещото, което трябва да изграждате всеки ден! Със социалните сайтове имате възможност бизнесът ви да излага своята марка, идеи, продукт и да комуникира с много различни хора, да бъде по близко до тях. Хитлер изключително много пъти излиза сред хората, говорим и произнася речи и това съвсем не е случайно. Точно за това изградете стабилна мрежа с добра репутация и не само онлайн, но и офлайн!”


 

Коментари към "Съвети за изграждане на имидж от… Хитлер (част 1)":
Най-четени
4 признака, че вашият партньор никога няма да изневери 4 признака, че вашият партньор никога...

Ако той се държи така, няма повод за притеснение:

17:45 | 23.03.2017| Виж цялата статия
 
8 начина, да преодолеете бившия според Дженифър Лопес 8 начина, да преодолеете бившия...

Тя успя, ще успеем и ние...

15:35 | 23.03.2017| Виж цялата статия
 
Ето какво всъщност мислят хората за жените, които купуват презервативи Ето какво всъщност мислят хората за...

Заклеймени ли са от обществото жените, купуващи...

20:14 | 28.03.2017| Виж цялата статия
 
8 проблема, които само старите души ще разберат 8 проблема, които само старите души...

Предизвикателствата на стария дух

17:38 | 29.03.2017| Виж цялата статия
 
4 заблуди за хората, зодия Овен 4 заблуди за хората, зодия Овен

Овните не са  пълни егоисти

13:16 | 27.03.2017| Виж цялата статия
 
Какво означава, когато Луната е Нарастваща & Намаляваща Какво означава, когато Луната е...

Как ни влияят лунните фази

18:34 | 24.03.2017| Виж цялата статия
 
Как да намерим щастието вътре в себе си Как да намерим щастието вътре в себе си

За да го постигнем, трябва първо да определим - какво е...

13:27 | 20.03.2017| Виж цялата статия
 
Има основателна причина хората да мразят ароматизираните продукти Има основателна причина хората да...

И тя е далеч отвъд непоносимостта към определен аромат

19:30 | 21.03.2017| Виж цялата статия
 
 
Copyright © 2010 BEU All rights reserved. | Colocation @ Sofia Data Center RSS BEU.bg